PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB ELEKTRONICZNY W CELU SPRAWDZENIA STANÓW MAGAZYNOWYCH.

Regulamin

1. Telkom-police.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci internetowej jak i w miejscu działalności firmy.

2. UWAGA. Strona - JEST O CHARAKTERZE INFORMACYJNYM , dlatego prosimy NIE dokonywać płatności BEZ uprzedniego otrzymania wiadomości e-mail, czy też kontaktu ze sprzedawcą, potwierdzającej przyjęcie zamówienia i kwotę należności z wysyłką potwierdzoną oddzielnym e-mailem, wysłanym przez pracownika TEL-KOM

3. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem e-maila oraz telefonicznie. stan magazynowy danego produktu

4 .Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do serwisu i zostaje przetarzane.

5. W celu złożenia zamówienia internetowego należy wcześniej uzgodnić telefonicznie

6. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

7. Płatnośc : Przy składaniu zamówienia Klient wybiera jedną z dostępnych form płatności PRZELEW, PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE, PRZEDPŁATA, GOTÓWKA. - PRZELEW - klient ma ustalony termin płatności - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - kontrahent decyduje się na zapłatę gotówką za towar wraz z kosztami wysyłki i pobrania należności wprost kurierowi dostarczającemu mu zamówiony towar. - PRZEDPŁATA - Klient otrzymuje fakturę PRO FORMA i na jej podstawie wpłaca pieniądze na nasze konto, po otrzymaniu wpłaty realizowana jest wysłyka towaru. - GOTÓWKA - Klient płaci za zamówienie na miejscu w siedzibie firmy

8. Po otrzymaniu zamówienia niezwłocznie przystępujemy do jego realizacji. O stanie realizacji zamówienia informujemy za pomocą maila. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na skompletowanie wszystkich produktów w zamówieniu i wpłynięciu ewentualnej przedpłaty w zależności od formy płatności. Przy przedpłacie na wpływ czekamy 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

9.Staramy się, aby czas realizacji był jak najkrótszy. Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 48 godzin od momentu przystąpienia przez nas do realizacji zamówienia. W przypadku braku towaru na stanie magazynowym, niedostępności części towarów objętych zamówieniem - towar wycofany, brak u dostawcy, błąd na stronie, sprzedawca proponuje towar zamienny, aktualnie dostępny i informuje niezwłocznie o tym kupującego e-mailem, telefonicznie i oczekuje na decyzję odnośnie realizacji.

10. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Wysyłka poza granice Polski jest wyceniana indywidualnie. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 - 5 dni. Szczegóły dotyczące opłaty za przesyłkę i ewentualne koszty pobrania należności zostają podane na zestawieniu w trakcie finalizacji składania zamówienia oraz na fakturze pro-forma.

11. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich z dodanym podatkiem VAT. W przypadku zmiany ceny produktu w złożonym zamówieniu przez Klienta, Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu tego produktu. W przypadku wzrostu cen w zamówionych przez Klienta produktach, Klient ma prawo anulowania zamówienia.

12. W momencie potwierdzenia przez Klienta zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy TEL-KOM, a Klientem. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. TEL-KOM zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w wypadku braku towaru występującego w zamówieniu oraz w przypadku naruszenia przez Klienta jego obowiązków, tj. w szczególności: odmowy przyjęcia zamówionych towarów, nieodebrania zamówionego towaru, odmowy zapłaty za zamówiony towar.

13. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

14. Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

15. Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta przez 24-miesiące, z wyjątkiem produktów, na które producent udziela gwarancji na inny okres. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz od producenta. Szczegóły dotyczące okresu gwarancji są umieszczone na karcie każdego towaru.

16. Reklamacje rozpatrywane będą natychmiast po ich dostarczeniu do siedziby firmy TEL-KOM Towar niesprawny lub uszkodzony z przyczyn leżących po stronie TEL-KOM. lub tkwiących w rzeczy sprzedanej zostanie - wg wyboru TEL-KOM - naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), TEL-KOM zwróci Klientowi równowartość ceny towaru, lub zaoferuje do wyboru inne dostępne towary.

17. TEL-KOM. szczególną uwagę zwraca na: "Plomby" gwarancyjne - nie mogą być zerwane lub uszkodzone. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami. Urządzenie, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta nie podlegają gwarancji.

18. Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014.